Zomaar - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Lotte Boon - WaarBenJij.nu Zomaar - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Lotte Boon - WaarBenJij.nu

Zomaar

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

10 Februari 2015 | Suriname, Paramaribo

Hay allemaal,

Afgelopen twee dagen lekker vrij gehad. Heerlijk uitgerust, alleen jammer dat je vrije dagen altijd zo snel gaan. Nu een verslagje van afgelopen dagen.

Zaterdag:
Ben ik naar de Zoo geweest met Daniëlle. Het is niet heel groot maar wel leuk om een keer gezien te hebben. Er lopen daar aapjes tot cavia's. We kwamen nog een Nederlands ouder stel tegen, wat op vakantie was. Was even leuk om onze ervaringen hier te delen. Later heb ik nog een avonddienst gedraaid.

Zondag:
Weer een lekkere dag om wat te gaan doen. Heerlijk weer en lekker rustig op straat. Ik ben met Daniëlle naar het zwembad (Zin) geweest. Het was echt heerlijk om even af te koelen. Daarna mijn laatste avonddienst van de week gedraaid. Had ik natuurlijk niet heel erg veel zin meer in aangezien we lekker aan het zwembad hadden gelegen hihihi.

Maandag:
Goed begin van de week met een vrije dag! Eerst lekker uitgeslapen aangezien ik met de meiden tot 3u 's nachts buiten had gezeten. Daarna ben ik weer naar het zwembad geweest met Elisa dit keer. Eenmaal thuis kwam Daniëlle al weer thuis en hadden we bedacht om lekker uiteten te gaan. We zijn op de fiets gestapt, richting het centrum. Zo heel erg goed kunnen we alles nog niet vinden dus we fietste natuurlijk verkeerd! Uit eindelijk zijn we op de goede bestemming aangekomen. We hebben heerlijke saté met patatjes gegeten bij T' Vat. Daarna nog een macflurry gegeten. Zo veel lekkerder is die macflurry hier, met hele M&M's erin i.p.v. gemalen. Maar dat terzijde. De dag hebben we afgesloten met GTST in bed.

Dinsdag:
We zijn om 9u richting de vreemdelingendienst gegaan. Het viel best mee met het lange wachten waar we ons op voorbereid hadden. Daarna zijn we naar een winkel centrum geweest. Leuke winkels gezien, maar bijna alles was dicht omdat het maandag was. Wel nog een shirtje gekocht natuurlijk. Daarna hebben we lekker geluncht met zijn drieën.

Ook minder leuk nieuws gehad vandaag.
We hebben een contract van 32uur en worden 5 dagen in de week ingepland op stage wat dus eigenlijk niet echt de bedoeling is. Ook gaan we nachtdiensten draaien. Heel erg jammer omdat je hier toch niet komt om overdag op je bed te liggen maar goed we mogen niet klagen he.

Nou dit was even een blog over m'n vrije tijd. Weer eens wat anders. Slaap lekker allemaal! En tot snel.

Liefs!

• 11 Februari 2015 - 14:29

Brian Boon:

Hoi meis, het blijft leuk om de verhalen te lezen van je avontuur in Surinamen, en leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt daar.
    Groetjes van Papa X