Van alles wat. - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Lotte Boon - WaarBenJij.nu Van alles wat. - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Lotte Boon - WaarBenJij.nu

Van alles wat.

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

06 Februari 2015 | Suriname, Paramaribo

Lieve allemaal,

Vandaag heb ik een heerlijke vrije dag. De meiden zijn naar RCR Medical Center. Ik heb geprobeerd uit te slapen. Om 7u was ik klaar wakker, gelukkig heb ik nog tot 10u lekker kunnen slapen. Daarna heb ik me wasje gedaan en zit nu lekker buiten in onze tuin. Het is hier nog steeds 30 graden!

Gister een dag dienst gehad, wat een hectische dag zeg pfff.. Er wordt veel van je verwacht hier. De eerste drie dagen beschrijf ik als:
- Heel anders dan Nederland.
- Hectisch / Geen structuur.
- Veel verantwoordelijkheid.
- Andere cultuur.
- Warm.

Het fietsen in de ochtend naar stage gaat prima. Het is vaak wel erg stil. Maar zeker een heerlijke temperatuur om te fietsen. Er lopen super veel zwerfhonden over straat.. Zo apart! Ook kom je gewoon dode honden tegen onderweg, bah.

Woensdag avond hebben we het eerste avontuur met vieze beesten in huis gehad! We waren bezig met de afwas en ineens loopt er een grote kakkerlak over de grond. We stonden natuurlijk gelijk op de bank hihihi. We hebben de buurmeiden geappt dat ze moesten komen. Die hebben het hem gelukkig weg gedaan.

Vanavond gaan we lekker uiteten met zijn allen bij Zus en Zo. Petra (docent) is hier vanavond voor het laatst, morgen vliegt zij weer terug naar Nederland.

Ik heb geprobeerd wat foto's erop te zetten. Ik weet niet of het helemaal gelukt. Maar dat hoor ik vanzelf wel!

Sorry deze blog gaat van de hak op de tak maar er zijn hier zoveel indrukken hahaha.

Nou tot snel allemaal.
Liefs van mij xxx

  • 07 Februari 2015 - 09:40

    Brian Boon:

    Hoi Lotte,

    wederom een leuk verslag meis, en dat met die kakkerlak dat kreeg ik beeld bij hahaha.
    Maar heel leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt schat, ik ben ontzettend trots op je.
    Dikke kus van Pap XXX.

  • 12 Februari 2015 - 20:52

    Seyhan:

    Hoi Lotte,

    Wat een ervaringen en ern indrukken zeg! Het is in ieder geval een uitdagende stage geloof ik zo. We missen je wel hoor! Jij haat het daar helemaal maken.

    En al dat ongedierte... Dat trotseer jij ook wel en anders haal je Marlene gewoon! ( doe gaar de groetjes van mij)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Lotte

Actief sinds 23 Jan. 2015
Verslag gelezen: 325
Totaal aantal bezoekers 6738

Voorgaande reizen:

31 Januari 2015 - 27 April 2015

Suriname

Landen bezocht: