Weekendje vrij - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Lotte Boon - WaarBenJij.nu Weekendje vrij - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Lotte Boon - WaarBenJij.nu

Weekendje vrij

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

15 Februari 2015 | Suriname, Paramaribo

Hay!

Zo dit was mijn weekendje vrij alweer, wat gaat de tijd snel als je vrij bent. De afgelopen dagen heb ik niet heel erg veel gedaan. Tot en met vrijdag gewerkt. Gister heb ik m'n was gedaan en lekker even geslapen in het zonnetje. Ohja en GTST natuurlijk nog terug gekeken. We zouden naar de bios gaan gisteravond omdat we met zijn 3e vrij zouden zijn. Helaas was alles uitverkocht en waren we er voor niks. Toen zijn we naar de winkels gegaan, maar dat ging ook sluiten. Helaas voor niks helemaal daar heen geweest, volgende keer beter! We zijn nog naar de Waterkant geweest, dat ligt in het centrum van Paramaribo. We hebben daar gewandeld en hebben wat plekken bekeken. Het was daar zo super druk! Ook wordt je door iedereen aangekeken omdat je 'blank' bent. Zo apart. Nu lig ik nog even met m'n benen omhoog op de bank, wachten tot de meiden thuis komen. Soms voel je je wel alleen hoor als er niemand is. Maargoed, ik ga nog maar even genieten van m'n vrije dag. Morgen weer hard aan het werk!

Liefs xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Lotte

Actief sinds 23 Jan. 2015
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 6738

Voorgaande reizen:

31 Januari 2015 - 27 April 2015

Suriname

Landen bezocht: