Eerste Surinaamse verslag! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Lotte Boon - WaarBenJij.nu Eerste Surinaamse verslag! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Lotte Boon - WaarBenJij.nu

Eerste Surinaamse verslag!

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

01 Februari 2015 | Suriname, Paramaribo

Lieve allemaal,

Gister avond om 17.00u Surinaamse tijd zijn wij geland. Wij moesten super lang wachten op het vliegveld eer dat we onze koffers konden halen. De familie en de andere meiden stonden al op ons te wachten met roze ballonnen hihi. We zijn met een bus door het binnenland richting huis gegaan. Het was ongeveer anderhalf uur rijden vanaf het vliegveld. Wat een armoede hier zeg! Wel heel bijzonder om te zien allemaal. Eenmaal aangekomen bij ons huis hebben we lekker alles uitgepakt, hebben wat gegeten en zijn direct gaan slapen. Vanmorgen last van een kleine jetlag, om 06.30u Surinaamse tijd al wakker! We zijn lekker ons bed uit gegaan en hebben net boodschappen gehaald bij de supermarkt aan het einde van de straat. Aan het weer hier kan ik wel wennen hihihi! En ja, ook de koude douche valt best mee. We gaan zo even op pad de rest verkennen. Tot snel weer!

Liefs uit Suriname

• 01 Februari 2015 - 15:55

Eveliene:

Wat leuk om te lezen schat! Geniet nog even van jullie vrije dag.. Xxx

• 02 Februari 2015 - 08:06

Seyhan:

Leuk om te lezen Lotte! maak er een fantastische tijd van! Ik blijf je volgen, groetjes

• 02 Februari 2015 - 19:23

Ria Jong:

hallo Lotte.
    wat leuk om je te volgen en dat het goed met je gaat.
    nu maar hopen dat het werk ook leuk is,wanneer ga je daar mee beginnen.
    We horen het wel van je .
    Met ons gaat het ook goed en deze week stuur ik nog wel even een berichtje.
    Liefs van Gerrit en Ria en een dikke kus

• 03 Februari 2015 - 10:44

Saskia:

Wat leuk om te lezen. Je ga vast een geweldige tijd heb daar! Blijf je ook zeker volgen.

• 03 Februari 2015 - 20:39

Brian Boon:

Hoi liefie,

wat een leuk verslag zeg, we hadden elkaar al even gesproken maar leuk om te lezen.
    Hoe is je eerste stage dag gegaan?
    Ik ben heel benieuwd hoe je dat vindt, ik moet ook telkens weer naar de foto's kijken die je me gestuurd hebt.
    Nou lieve schat veel plezier daar en ik spreek je snel weer.
    Dikke knuffel van Pap.